FAQ

Pentru comenzi si informatii, ne puteti contacta si la 0735 349 885 sau 0735 349 886. Program magazin: luni-vineri 11:00-21:00, sambata 10:00-17:00.

FAQ

Cum comand?

Pentru a lansa o comanda in cadrul magazinului nostru aveti urmatoarele posibilitati:

- On-line de pe website-ul nostru www.privatewine.ro

- Prin e-mail la adresa privatewine@privatewine.ro

- Prin telefon la numerele 0735 349 885 sau 0735 349 886

Toate comenzile vor fi validate telefonic de catre unul dintre operatorii nostri, prin confirmarea datelor inscrise in formularul de comanda. In cadrul convorbirii telefonice se va stabili, de comun acord, ora exacta de livrare in functie de datele inregistrate in formularul de comanda. Comanda nevalidata nu va fi livrata. Produsele vor fi insotite de documente fiscale in conformitate cu legile in vigoare. Produsele sunt verificate din punct de vedere al termenelor de garantie, al aspectului exterior integru si sanatos. Ne rezervam dreptul de a livra comanda dvs. in limita stocului existent.

Good Life Network SRL detine produse pe stoc, sau le primeste in cel mai scurt timp.
- Produsele se livreaza in 24H - 48H de la primirea comenzi in functie de locatia dumneavoastra
- Plata se efectueaza cu numerar la primirea produselor, cu card la livrare (POS portabil) sau OP,caz in care marfa este livrata dupa confirmarea platii.

- Nu onoram comenzi si nu livram produsele listate in cadrul magazinului nostru, persoanelor care nu au implinit 18ani, conform legislatiei in vigoare.

Care este comanda minima?

Nu exista o comanda minima.

Transportul este inclus in pret?

In Bucuresti, transportul este gratuit, termen de livrare 24 ore. 

In localitatile din tara, transportul este suportat de catre cumparator , termen de livrare intre 48 si 72 ore. Costul transportului se calculeaza in functie de greutatea coletului. In functie de comanda dvs va vom informa in cadrul convorbirii telefonice de confirmare, care este costul suplimentar al transportului pentru comenzile din tara.

Exista posibilitatea sa returnez produsele?

Conform O.G. 130/2000, produsele achizitionate se pot returna in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca S.C. Good Life Network SRL nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului in cel mult 30 de zile de la data returnarii. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, zgarieturi, rupturi, gauri etc.

Ce fac daca coletul de vin este deteriorat?

Colegii nostri de la impachetare precum si partenerii nostri logistici au mare grija sa se asigure ca vinul cumparat de dvs va sosi intr-o stare excelenta. Daca observati ca este deteriorat coletul, va rugam sa ne contactati imediat pe adresa privatewine@privatewine.ro sau telefonic la numerele din pagina de contact, astfel incat sa ajungem la o solutie echitabila pentru ambele parti. In astfel de situatii cerem de obicei sa ne inapoiati coletul deteriorat sau sa ne furnizati o poza cu acesta astfel incat sa stim cum am putea evita situatii similare pe viitor. De asemenea, tineti cont ca exista posibilitatea sa va solicitam, pe propria cheltuiala, inapoierea sticlelor nedeschise pentru a le verifica calitatea. Ne rezervam dreptul de a va oferi un produs similar la schimb, o reducere de pret, rambursarea banilor sau un credit in cont pentru a fi folosit la o achizitie ulterioara.

Ce fac daca nu imi place vinul?

Gusturile fiecaruia sunt diferite, de aceea facem tot ce putem sa gasiti la noi vinuri din cele mai diverse, care sa va satisfaca. Promovam cu mare atentie vinurile, legandu-le cu grija la indrumarea echipa noastre de achizitii si la sfatul pasionatilor de vin, pentru a va furniza doar vinuri de inalta calitate. Telul nostru este ca intotdeauna sa va oferim suficienta informatie pentru a va ajuta sa faceti o alegere de care sa va bucurati pe de-a-ntregul.

Cu toate acestea, nu putem sa va garantam ca va va placea gustul fiecarui vin pe care il alegeti. Va recomandam sa urmariti parerile acelor pasionati de vinuri care corespund propriului dvs gust, pentru a evita situatii in care dvs, sau prietenii carora le faceti cadou un vin, ajung in situatia de a nu se bucura pe deplin de vinul premium livrat.

Ce se intampla cand curierul nu ma gaseste la adresa de livrare ca sa semnez pentru primirea coletului?

Daca nu este nimeni acasa, curierul va incerca sa livreze coletul de cel putin doua ori, de cele mai multe ori cu un telefon in prealabil pentru a stabili conditiile pentru livrarea coletului. Daca nu reuseste sa va livreze comanda, o sa incercam noi sa rezolvam situatia, contactandu-va inainte de a decide returul coletului. Este si motivul pentru care va recomandam sa folositi o adresa de serviciu pentru a va asigura ca un adult va fi prezent pentru a semna de primirea coletului.

Cum sunt depozitate vinurile de catre Good Life Network SRL?

Depozitul nostru de vinuri este controlat din punct de vedere al temperaturii si umiditatii, astfel incat conditiile de depozitare corespund recomandarilor producatorului.

De ce sa-mi creez un cont?

Crearea unui cont va ajuta sa aveti acces la mai multe optiuni si sa beneficiate de un serviciu de o calitate superioara:

- Usurinta in completarea informatiilor dvs pentru facturare sau detaliile despre livrare atunci cand plasati o comanda

- Evidenta si accesul la o baza de date cu un istoric al comenzilor dvs, precum si beneficiul de a participa la programul cu puncte bonus. Pentru detalii privind punctele bonus va rugam sa consultati sectiunea “Cum functioneaza punctele bonus?” din cadrul meniului Termeni si Conditii

- Accesul preferential si informarea inaintea celorlati utilizatori despre Ofertele Speciale.

Pot sa comand si alte marci de vin care nu sunt listate in cadrul website-ului www.privatewine.ro ?

Da. Datorita sortimentului foarte mare de vinuri pe care il au furnizorii nostri, nu putem lista toate produsele aflate in stoc pe website-ul nostru. Daca doriti un vin anume va rugam sa ne contactati prin orice metoda din pagina de Contact si un operator va va contacta imediat pentru un raspuns prompt.

© SC Good Life Network SRL

euplatesc.ro

Warning: file_put_contents(/var/www/vhosts/privatewine.ro/httpdocs/vqmod/logs/Mon.log): failed to open stream: Permission denied in /var/www/vhosts/privatewine.ro/httpdocs/vqmod/vqmod.php on line 395LOG FILE COULD NOT BE WRITTEN